Alba Molina

CLUB Circuit s’inaugura amb “olés” assegurats: Alba Molina recordant l’imprescindible llegat dels seus pares, en format íntim. Acompanyada únicament per la guitarra de Joselito Acedo, la cantant interpretarà peces de ‘Alba Molina canta a Lole y Manuel’ i del seu disc més recent, ‘Caminando con Manuel’, en el qual rescata peces tan icòniques com ‘El garrotín’ que el seu enyorat pare va crear per al grup pioner de rock andalús Smash.

Aquest tret de sortida inclou tres cites consecutives en sales de petit aforament que permetran sentir de prop el seu amor i admiració pel gran Manuel Molina. No tots han tingut a un gurú del nou flamenc com a progenitor capaç d’estremir amb els seus versos precisos. Poemes i coples que en la càlida veu d’Alba emprenen un nou vol. Manuel sostenia que la seva filla afina “amb la precisió d’un Longines”. Quanta raó! Aquests són els locals de Barcelona en els quals actuarà a finals d’octubre: El Paraigua (dia 25), Barts Club (dia 26) i Soda Acústic (dia 27).

25 d’octubre, 21:00H
El Paraigua