David Carabén

David Carabén, timoner de Mishima, desenfundarà la seva guitarra i el seu repertori per despullar les cançons d’aquest grup referencial en l’escena de la música en català. Al llarg de gairebé vint anys, la banda ha deixat bona mostra del seu talent en discs com ara ‘Set Tota la Vida’, ‘Ordre i aventura’ o, el més recent, ‘Ara i res’, àlbum de l’any per a la revista Enderrock. Convidat per CLUB Circuit, el cantant, compositor, escriptor, traductor, realitzador televisiu i columnista esportiu obre un parèntesi en la gira del seu grup i, decidit a recolzar la grandesa de les petites sales, oferirà tres concerts a mitjans de novembre. Les dates són les següents: el dia 16 a L’Oncle Jack (Hospitalet de Llobregat), el 17 al Milenio (Sant Feliu de Llobregat) i el 18 a El Cafè del Casal (Calaf).

Per a l’ocasió, David Carabén ha reclutat al guitarrista de Mishima, Dani Vega, i, junts, adaptaran les cançons a un format acústic que permetrà apreciar millor les lletres, els matisos, els gestos, les intencions… Apreciar de prop els paisatges emocionals d’uns temes que s’han convertit en himnes generacionals.

L’Oncle Jack
(L’Hospitalet de Llobregat)

Milenio
(Sant Feliu de Llobregat)