CLUB Circuit

Qui no recorda haver vist a un grup o a un artista en una sala d’aforament petit abans que l’èxit els impulsés a fer el salt cap altres espais més grans?

Quantes biografies i fotografies corroboren la quantitat de músics que es van estrenar en aquests escenaris més reduïts on van poder anar creixent en paral·lel al seu públic. En els últims anys, l’augment de clubs associats a l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) ens ha fet reflexionar sobre el seu paper fonamental i la necessitat de protegir-los perquè segueixin formant part de l’imprescindible teixit musical.

CLUB Circuit neix amb la complicitat d’uns artistes disposats a donar suport a aquests locals amb una sèrie de concerts singulars. Adaptaran el seu format i el seu repertori. I la proximitat que propicia la sala promet vetllades úniques.

Aquesta primera edició tindrà lloc del 25 d’octubre al 16 de desembre i constarà de 18 recitals (repartits en sis minigires) en locals de tota Catalunya la capacitat màxima dels quals és de 150 persones.

El cartell l’integren noms consolidats del nostre país amb ganes de recordar els orígens que van fonamentar la seva carrera. Seran actuacions úniques així que… Millor que no t’ho expliquin!

Contacte: info@clubcircuit.cat
Premsa: premsa@clubcircuit.cat

Si vols, pots contactar amb l’equip de CLUB Circuit completant el següent formulari.

Estic d'acord amb els termes i condicions.