Jorge Pardo

El nom de Jorge Pardo anirà sempre lligat al jazz-flamenc (o al flamenc-jazz). Si hi ha un músic capaç de combinar tots dos gèneres, sense importar quin comença i quin acaba, i de dotar-los de tota la seva expressivitat és ell. Estremeix i improvisa amb un saxo i una flauta que ‘canten’ al vent unes composicions que li han fet valedor de moltes distincions.

El Millor Músic Europeu de Jazz, segons l’Académie du Jazz Fançaise (2013) i Premi Nacional de les Músiques Actuals (2015), actuarà al CLUB Circuit en format de trio, amb Marc López (a la guitarra flamenca) i Pablo Gómez (a la percussió). Les cites seran el 30 novembre al Sunset Jazz Club (Girona), l’1 de desembre al Taller de Músics 24 i el 2 de desembre a La Jazz Cava (Vic). Jorge Pardo camina presentant el seu nou disc, ’Huellas’. El títol ja ho adverteix: deixarà marca (i més en poder gaudir-lo en aquestes sales d’aforaments reduïts).

Sunset Jazz Club
(Girona)