Trobada amb Kepa Junkera

Kepa Junkera, una estrella internacional i còmplice de figures com The Chieftains, Béla Fleck o Dulce Pontes, es presta a oferir a CLUB Circuit uns concerts/masterclass íntims i interactius en els quals, entre peça i peça, explicarà la seva experiència professional, el seu mètode, la seva inspiració i l’ús que fa de les improvisacions. Es tracta d’una triple cita que tindrà lloc al novembre: el dia 22 a la sala Voilà! (Manresa), 23 al Koitton Club (Barcelona), i el 24 a l’Euskal Etxea (Barcelona).

L’inquiet músic, productor, compositor i mestre de la trikitixa (acordió diatònic basc) acumula més de 300 temes creats per ell mateix, més de 25 treballs editats i incomptables col·laboracions. El seu projecte sempre ha estat obert al món, sense complexos i amb la il·lusió i la curiositat del que estima el que fa. I el seu últim disc, ‘Fok’, dedicat a la música tradicional de l’àmbit catalanoparlant, és una meravellosa prova d’això.

Voilà
(Manresa)