Marcel Lázara i Júlia Arrey

Després de la seva etapa de dos discos i centenars de concerts amb Txarango i després d’estar els darrers dos anys a Brasil descobrint nous horitzons, Marcel Lázara ha tornat a Catalunya amb un nou projecte que es caracteritza per la senzillesa i la simplicitat. De la mà de la seva companya de viatge Júlia Arrey han composat al llarg d’aquest periple singular una sèrie de cançons que parlen de sentiments, somnis, fracassos i il·lusions d’un viatge interior que cerca una nova existència a través de l’incansable amor per la ruta.

Dues ànimes, dues veus i un escenari desproveït d’artificis ens presenten un concert proper i emotiu, que emet des de l’alegria i la gratitud més sincera. Sense cap mena de dubte, Marcel Lázara i Júlia Arrey seran brúixola d’un nou paradigma artístic als països catalans.

La Sonora de Gràcia

La Masia