• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Javier Ruibal

Octubre 18 @ 21:30 - 23:30 Soda Acústic 18€ - 22€

Amb motiu de la vaga general, prevista per aquest divendres 18 d’octubre, el concert de Javier Ruibal al Soda Acústic queda cancel·lat.
Les entrades comprades pel Soda Acústic seran vàlides pel concert de Javier Ruibal del dia anterior (17 d’octubre) al Nota 79 (carrer Vallirana, 79 – Barcelona).
Qui vulgui sol·licitar la devolució de l’import de les entrades, només cal que envieu un correu a premsa@curtcircuit.com

Gràcies

JAVIER RUIBAL

El trobador gadità Javier Ruibal ha anat acumulant un cançoner que porta al barret. O a la gorra, que l’utilitza més. El cantautor i guitarrista fa molts anys que fa brillar la seva creativitat. El seu talent està impregnant a discos embrionaris, amb títols tan clarividents com ‘Darse a vivir’ –”Vuela, / apura el poco tiempo que nos queda, procúrate unas alas y a volar”–. Durant la seva coherent trajectòria, sense concessions a la comercialitat, ha vist a molts col·legues perdre’s “pel deliri obscè dels diners i l’èxit per l’èxit”. Ruibal sobrevola la vacuïtat i desa la seva imaginació sobre les cordes d’una guitarra que toca com molt pocs cantautors. Per això, veure’l en la intimitat que propicien els concerts de CLUB Circuit és un luxe garantit.

Donar-se a viure. Javier Ruibal porta tanta vida conjugant el verb donar, que per fortuna també li ha tocat rebre. Ha guanyat la Medalla de Andalucía​ (2007) i el Premio Nacional de las Músicas Actuales​ (2017). I en el seu últim disc, ‘Paraísos Mejores’, comparteix micròfon i complicitats amb Juan Luís Guerra, Chico César, Glazz y Fetén Fetén.

Donar-se a viure. I curar cantant. Javier Ruibal sempre va voler curar. És més, anava per a metge. I, racons del destí, es va decantar per aquesta altra joglaresca vocació a Catalunya. La seva poètica, espiritual, mestissa i fronterera, ha deixat petjada en molts companys de professió que li consideren el mestre dels mestres.

www.javierruibal.com

www.losuyo.es